söndag 12 april 2009

IMORGON!

Imorgon får jag träffa min älskling igen. Jag saknar honom så himla mycket, som ni kanske har förstått? Jag är så glad! Nu är det bara EN natt till utan honom! Jag har sovit sex nätter utan honom, det har vart, rent ut sagt, förjävligt!

Gårdagen var jätte trevlig, kvällen började med grillning nere vid vattnet till solnedgången, ett sånt typiskt ställe att ha med pojkvännen på men det fick jag inte. När solen gått ner gick vi hem till någon kille, kommer inte ihåg om det var Adam eller Alex. Där var det fest i alla fall. Johanna och Julia var där, kul att träffa de lite. Kvällen slutade med att jag och Sofie fick springa till bussen, och som tur var hann vi, "den väntade på oss". Jag hade det bra igår. Tack för en rolig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar