fredag 10 april 2009

Jag saknar min kärlek.

Jag saknar hans pussar, jag saknar hans kropp, jag saknar hans hår, jag saknar hans fina ord som värmer hela min kropp av glädje, jag saknar hans närhet, jag saknar hans skratt, jag saknar hans cepe humör, jag saknar att spela kort med honom, jag saknar att ligga och mysa i hans säng och jag saknar hela honom.
Viggo Wiström, du är det bästa som hänt mig, du är världens bästa pojkvän. Jag är så otroligt glad att jag träffade dig, och att du ville ha mig. Jag har aldrig träffat någon så bra, någon med precis samma humor som mig och någon som får mig att bli glad precis hela tiden. Och jag kan säga att så som jag känner nu när du är borta, det är en hemsk känsla som jag inte vill känna, så snälla lämna mig aldrig! Jag vet att detta är något bra, du är bra! Detta är en stark känsla och när jag är med dig "I have the time of my life". Du ger mig tro, hopp och kärlek. Du får mig att må helt underbart bra. Du är speciell och inget kan ändra på hur jag känner för dig. Jag kommer göra allt för dig, för oss och för att det ska funka bra mellan oss, min stora kärlek. Jag kommer alltid finnas här för dig, jag hoppas du vet det. Jag tycker om dig otroligt mycket, min Viggo <3

Viggo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar