onsdag 8 april 2009

You make me smile, Filippa <3

Jag har haft en helt underbar dag i Trollhättan idag. Vid tolv blev det lunch med mamma, vi skulle äta på Café Kungsgatan men det var fiskpudding som varken jag eller mamma var sugna på, så det fick bli kinamat, mums! Efter att vi hade käkat körde vi hem och jag skulle kolla om mitt busskort kommit eftersom att Viggo lånade det till Stockholm, och det hade det. Men inte bara ett busskort där i inte, ett jätte gulligt "brev" från min älskling också. Du är verkligen bäst. Jag saknar dig så sjukt mycket och i natt är tredje natten utan dig, det känns som en evighet tills vi kommer träffas igen. Dock är det ju bara till måndag kvar att vänta.
I alla fall, jag åkte till Trollhättan där morbror, hans fru, Filippa och Felix hämtade mig, så åkte vi till badhuset och badade. Det var jätte roligt med en massa bebisar, Filippa var helt galen och as rolig i vattnet. Efter att badat ca en timme åkte vi och handlade, jag och Filippa körde "racermotorcykel" i affären och sedan åkte vi hem till dem. Lekte med Filippa tills hon skulle sova. Hon är helt underbar och får mig alltid på bra humör, min lilla tjej. När Filippa gick och la sig kollade vi på TV och fikade. Myste med Felix i min famn i en och en halv timma. UNDERBART!
Så min dag har bestått utav barn, vatten, barnmat och barnspya på mig och underbara skratt åt mina underbart söta ungar!
Tack för en bra dag. Nu ska jag göra klart min önskelista, sedan ska jag prata med Viggo i telefon och sedan ska jag sova, är sjukt trött efter idag.

Btw, något som verkligen gjorde mig glad, det var att Eva hade sagt till Filippa att jag skulle komma och bada, då hade hon pekat på en bild på mig och henne, utan att dem behövde säga något om vem jag var. Känns helt underbart att hon är så stor att hon kommer ihåg mig så bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar