torsdag 12 mars 2009

En ny start!

Nu börjar jag om igen, startar om på nytt. Och jag hoppas verkligen allt ska bli bättre nu. Jag ska i alla fall försöka bli bättre på att skriva blogg!

Idag är jag sjuk, ont i halsen, så det blev ingen praktisering för mig och ingen bandy sen - SORG! Jag & Linda har börjat spela innebandy med marinbiologerna på torsdagar och fredagar, det är faktiskt kul, även om varken jag eller Linda är några höjdarspelare! Men vi gör så gott vi kan i alla fall.

På kärleks sidan så går det väl inte så jätte bra för mig, jag lever mitt singel liv och är sjukt trött på det. Jag vill också ha en pojkvän att pussa på, en pojkvän att mysa med på kvällarna efter skolan, en pojkvän som älskar mig. Men vart kan man hitta det? Verkar verkligen inte som om jag finner lyckan i Lysekil i alla fall! Men det är bara till att vänta, så hittar jag väl någon som vill pussa på mig också? Det hoppas jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar