söndag 22 mars 2009

Mitt liv är underbart!

Idag vaknade jag av solen, bredvid den finaste killen jag vet. Underbar morgon! Solen skiner och i eftermiddag ska jag åka till Trollhättan och träffa mina älsklingar Filippa och Felix. Jag är så glad och positiv till allt. Mitt liv är underbart.
I alla fall, denn helgen har vart jätte bra. I fredags var det fest hos Anders, jag hade jätte roligt men fick kanske i mig lite för mycket. Jag gick med Viggo hem och sov hos honom, det tog en timme att gå från Badhusberget till Dona, haha! I lördags åkte jag hem till Linda och vi spelade DK och gjorde oss i ordning och stack sedan ut till Anders, han sov dock när vi kom dit, men Kiffen, Öra och Oscar var där och spelade fotboll med två småbarn. Det var kul tills dem fick den yngsta på 9 år att pussa mig flera gånger. Haha! Vid åtta stack jag hem till Viggo och vi kollade på film och käka chips hela kvällen, och vid halv tolv tog vi en kvällspromenad.

Och så vill jag bara säga grattis till Sebastian som tog körkort i torsdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar