torsdag 12 mars 2009

Hela världen är så underbar

Jag har gått in i en glad period nu, känns helt underbart. Nu låter jag bli att tänka på alla problem och bara se allt det som är bra i mitt liv, och det är ju framför allt min familj och mina vänner! Jag vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan er. Nu sitter jag här vid min dator och lyssnar på Markus Krunegård, taggar Hultsfredsfestivalen, småplanerar min 18årsdag och längtar tills imorgon. Det ska bli roligt. Det finns så mycket jag ser fram emot som kommer hända fram över och i sommar. Imorgon blir det i alla fall tjejerna. Är otroligt glad att jag lärde känna Frida och Py. Super duper bra människor!

Nej, nu ska jag packa klart, sedan ska jag bege mig hem till mitt andra hem i Brodalen - hos Linda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar