måndag 16 mars 2009

Min helg.

Helgen har vart toppen. I fredags var jag med Py och Frida, efter ett tag stack vi hem till Niklas och var där en stund. Senare drog vi allt folk tillbaka hem till Py och Frida och sedan stack vi till någon annan tjej, kommer inte ihåg namnet.. Somnade i Niklas lägenhet, med Viggo.
På lördag morgon vaknade jag klockan åtta och hade panik för jag inte kunde hitta min jacka och min telefon, som jag hittade tre timmar senare i en annan lägenhet, duktigt Linda! Dagen spenderades med Niklas, Jocke och Viggo, tills jag stack hem till Christer och käkade, duschade och gjorde mig i ordning för Magnus fest. Linda kom ut till stan och vi gick tillsammans upp till Magnus, var inte fär jätte länge dock. Efter två timmar kanske, gick jag och mötte Viggo, sedan gick vi hem till honom och kollade på en film i tio minuter för sen tyckte jag den var tråkig, haha! Jag fick honom till att följa med mig ner till gatuköket och äta. Jag får alltid som jag vill, haha! Sedan gick vi hem till honom igen, och så somnade jag där.
På söndag kollade vi på film och var ute en sväng i det härliga vädret. Efter många sms från Linda och Magnus gick jag hem till Magnus. Där var det tio personer och dom bestämde sig för att vi skulle åka en sväng, så det gjorde vi. Vid sju gick vi och käkade pizza och sedan gick jag, Linda, Kiffen och Magnus hem till Magnus och kollade på skräckfilm, den var så hemsk att jag nästan ramlade ur soffan en gång. Magnus och Kiffen skrattade gott åt mig och Linda eftersom att vi var så rädda. Sedan följde Kiffen mig upp till badhusberget för att jag skulle sova hos Christer, jag vågade inte gå själv! Träffade Viggo och gick en sväng med honom och sedan gick jag upp och la mig för att sova.
Tack allihop för en underbar helg!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar