tisdag 17 mars 2009

Jag saknar skolan, tro det eller ej!

Praktiken är seg! Jag hatar att säga det men jag saknar verkligen skolan.
Igår kväll var jag med Viggo, vi kollade på film hela kvällen typ. Jag höll honom vaken hela natten stackarn! Jag hostade hela natten och sov inte mycket alls, därför fick inte han heller någon sömn. Och när jag äntligen somnar är det väl klart att klockan ringer och det är dags att gå upp och duscha. Viggo låg kvar i sängen tills jag var klar, en halvtimme senare. Jag vill också vara kille! Vi lämnade Viggo hemma och sedan släppte mamma av mig på praktiken. Jag läste 12 böcker för en tvåårig kille och en treårig kille. Dem är sjukt söta, barnen på förskolan. Men det är jobbigt och segt! Efter praktiken gick jag till skolan och mötte Viggo och vi gick ner och satte oss på en brygga, det var ganska mysigt faktiskt. Efter en stud gick vi och handla, sedan gick vi en sväng runt stan och sen stack han till sina kompisar och jag gick till Ellinor och hämtade henne så gick vi till gymmet!
Nu sitter jag här hemma och har precis käkat, mums - i love MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar