tisdag 24 mars 2009

You're simply the best

Igår var första dagen i skolan efter fem veckor, det var jätte skönt att få komma tillbaka. Efter skolan var jag med den bästa killen jag vet, Emanuel Lundve. Det var längesedan sist. Vi åkte hem till honom, kollade på tv och spelade kort. Jag vann nästan hela tiden, jag var bäst! Klockan 19:35 satte jag mig på bussen till båten och båten till Lysekil för att handla med Viggo och sedan sova hos honom, vilket alltid är lika underbart! Jag tycker verkligen om den killen alltså, jag mår alltid bra i hans närhet. Och jag som skrev i mitt förta inlägg att kärleken inte går bra, gud va snabbt det kan ändras.
Idag har jag vart i skolan, efter skolan gick jag och Viggo hem till honom och låg och kramades länge, eftersom att jag var lite ledsen. Men som sagt så gör han mig alltid glad, det slutade med att vi låg och skrattade och pussades. Mamma hämtade mig 17:15 och då åkte vi till Olivia och Magnus, för Magnus skulle spela trummor med Robin. Det gick väl helt okej för honom tycker jag allt.
Nu sitter jag i alla fall här och ska städa mitt rum, lyssna på musik, sakna Viggo som är en alkoholist och sedan ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar