fredag 27 mars 2009

Rubrik är ganska svårt att komma på till onödiga inlägg :)

Som ni kanske förstod i mitt tidigare inlägg så gillar jag att pussas, och det har jag gjort väldigt mycket de senaste dagarna. Jag hade en jätte mysig eftermiddag efter en lång dag i uddevalla och efter innebandyn med bästa Viggo igår och en underbar morgon i morse, tills Viggo kom och sa till mig att det var jätte mycket snö utanför fönstret, fyfan!! Jag sjukanmälde mig och vi låg i sängen till halv tio, jätte skönt! Jag följde med Viggo upp till skolan, mötte Linda och käkade tacos, mumma! Anders körde hem mig och Linda och nu sitter vi hemma hos henne. Mycket fram och tillbaka hur det blir, det där med Skara. Jag vill åka så vi kan supa, dansa och skita i alla skitsnackare och nedtryckare i Lysekil. Men det ser ändå itne ut som om det blir något, tråkigt! Nu ska vi väl i alla fall börja göra oss i ordning och dra till Magnus. Det blir en "lugn" kväll ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar