måndag 30 mars 2009

Jag är kär!

Viggo, allt är helt underbart med dig. Du är för bra för att vara sann. Du får mig verkligen att må bra, du får mig att känna den där känslan i magen, lycka och kärlek. Det pirrar i magen när jag tänker på dig och när jag är med dig. Du har fått mig att förstå att det finns en person där ute för alla, och du är den personen för mig!

Idag har vart en helt underbar dag. Den började med att jag vaknade upp brevid den finaste människan på jorden, vi låg och pussades länge. God frukost och sedan handla med mamma och Anders. Efter att vi hade lagat mat gick vi ut i bergen i det underbara vädret. Vi har spelat kort och Viggo vinner över mig hela tiden nu. Men det är kul ändå, eftersom att allt med honom är bra. Han får mig att skratta hela tiden, han är verkligen bäst!
Vi har inte gjort så mycket mer idag, kollat på film och pussats jätte mycket, vilket jag gillar, eller rättare sagt älskar att göra.
Nu ska vi i alla fall lägga oss, det är ju trots allt skola imorgon. DEPP!

Sedan vill jag också bara påpeka hur falska vissa är. Och hur patetisk kan man vara liksom? Jag kan ju säga så mycket som att våran vänskap är inte lika "stark" som den var innan. I don't like you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar