lördag 28 mars 2009

Skara - Olins.

Det blev Skara efter många om och men igår i alla fall. Jag och Linda hade galet roligt inne på Olins och det slutade med att jag somnade på ett golv i en lägenhet, och Linda mellan två killar i en annan lägenhet, bra jobbat! I morse vaknade jag klockan sju, då ringde jag Linda och vi skulle gå till stationen och ta bussen vid nio. Eftersom att det var långt och gå och vi visste att vi inte skulle hitta så gick vi därifrån så tidigt. Vi började med att gå åt fel håll, sedan såg jag en man och gick bort och frågade honom efter vägen, och han förklarade den för oss. Sedan sa han att han kunde köra oss i stället, jag tackade och tog emot. Så vi satt i en och en halv timme på stationen och väntade på bussen, men vi fick tiden att gå fort för vi hade kul, haha!
Ikväll blir det fest med dem allra bästa. Och i natt ska jag sova hos Viggo, som jag har saknat. Jag ska pussa på honom jätte mycket när jag träffar honom!

V <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar